Deklaracja dostępności
Urząd Miejski w Mielnie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony bip.gmina.mielno.pl.
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
Niezgodność z załącznikiem
• Niektóre informacje zamieszczone w formie załączników nie są dostępne cyfrowo, ponieważ pochodzą od podmiotów zewnętrznych i zostały przekazane do publikacji w formie papierowej wymagającej przetworzenia do postaci elektronicznej (za pomocą skanowania). Dla przykładu zamieszczone oświadczenia majątkowe czy obwieszczenia o postępowaniach administracyjnych prowadzonych przez inne organy. Niektóre informacje zamieszczone w formie artykułów lub załączników nie są dostępne cyfrowo w całości ponieważ zostały opublikowane przed dniem wejścia w życie wyżej wskazanej ustawy.
• Część dokumentów PDF posiada błędy w warstwie tekstowej (po skanowaniu/OCR),
Nadmierne koszty
Ocena dokonana na podstawie analizy kosztów zapewnienia dostępności cyfrowej wskazanego elementu.
Treści nieobjęte przepisami
Data i podstawa przygotowania deklaracji dostępności
Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja
- Data sporządzenia deklaracji:
- Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Udogodnienia, ograniczenia i inne informacje
Skróty klawiszowe
SHIFT + ALT + H - Strona główna
SHIFT + ALT + M - Zawartość strony
SHIFT + ALT + F - Wyszukiwarka
SHIFT + ALT + 0-9 - Menu
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz skargi na brak zapewnienia dostępności można składać osobiście w Biurze Obsługi Interesantów, za pośrednictwem poczty na adres Urząd Miejski w Mielnie, ul. Chrobrego 10, 76-032 Mielno, na adres e-mail um@gmina.mielno.pl lub za pośrednictwem ePUAP na skrytkę /Mielno/SkrytkaESP — mejlowo um@gmina.mielno.pl lub telefonicznie 94 345 98 31.
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji w formach alternatywnych, na przykład odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji w formie alternatywnej, powinna także określić formę tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie i nie później, niż w ciągu 7 dni. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt z Urzędem Miejskim w Mielnie. Adres poczty elektronicznej um@gmina.mielno.pl. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 94 345 98 31.
Pozostałe informacje
Aplikacje mobilne
Link do aplikacji mobilnej:
Link do deklaracji dostępnosci tej aplikacji:
Dostępność architektoniczna
Budynek Urzędu Miejskiego w Mielnie znajduje się centrum Mielna, budynek zlokalizowany jest od strony ulicy. Przed budynkiem znajduje się chodnik, po którym może swobodne poruszać się osoba niepełnosprawna. Wejście do budynku przystosowane jest dla osób niepełnosprawnych - szeroki podjazd. Na parterze budynku osoba niepełnosprawna może się swobodnie poruszać (na parterze znajduję się referaty m.in. działalności gospodarczej, Urzędu Stanu Cywilnego (m.in. dowody osobiste, meldunki). Przy wejściu do budynku znajduje się Biuro Obsługi Interesanta, gdzie można uzyskać pełne informacje nt. możliwości załatwienia danej sprawy. Z uwagi na to, iż w budynku nie ma windy – do osoby niepełnosprawnej schodzi pracownik merytoryczny (wezwany przez Biuro Obsługi Interesanta) i osoba ta jest obsługiwana. Korytarze są szerokie - osoby niepełnosprawne mogą poruszać się swobodnie po parterze budynku, schody również są szerokie, osoby poruszające się samodzielnie mogą z nich korzystać . Brak windy. Korytarz na parterze – dostępny dla osób niepełnosprawnych. Budynek nie posiada pochylni, platform, informacji głosowych, pętli indukcyjnych. Zgodnie z punktem 1 do osoby niepełnosprawnej schodzi pracownik merytoryczny i osoba ta obsługiwana jest na parterze budynku. Jest wydzielone osobne pomieszczenie, gdzie osoba niepełnosprawna może spotkać się z pracownikiem urzędu. Na głównym parkingu przed Urzędem znajduje się oznakowane miejsce parkingowe dla niepełnosprawnych. Istnieje możliwość wstępu do budynku z psem asystującym.